Характеристики Opel Astra Classic Z 1.6 XEP MT Base (UW2)
Выбрать автомобиль для сравнения

Выбор автомобиля
Параметры
Если Вам не совсем понятно
значение той или иной функции
кликните на знак вопроса
Выберите для
сравнения другую
комплектацию
или модель
Выберите для
сравнения другую
комплектацию
или модель
Z 1.6 XEP MT Base (UW2)
компакт-класс (C)
количество баллов:

165
0
показатьпоказатьпоказать
развернуть все | свернуть вседругие комплектации  
Стоимость одного балла0   
Динаміка руху36
1.3  
кількість циліндрів4  
двигун рядний  
двигун бензиновий  
 двигун розташований спереду поперечно  
робочий об'єм, см31598  
потужність, к.с.105  
макс. крутний момент, Нм150  
максимальна швидкість185  
прискорення до 100 км/год12.3  
Економічність30
2.3  
витрати палива в місті, л/100 км8.6  
витрати палива на шосе, л/100 км5.4  
Комфорт21
0.8  
Кузовбаллов: 3  
бампер у колір кузова  
 бризковики  
молдінги  
Замки / замиканнябаллов: 1  
центральний замок  
Зовнішнє освітленнябаллов: 1  
 коректор фар  
Скло / очисники / омивачібаллов: 4  
 тоноване стекло  
підігрів заднього скла  
склопідйомники електричні для передніх дверей  
Дзеркалабаллов: 2  
електропривод дзеркал заднього виду  
підігрів дзеркал  
Сидіннябаллов: 1  
 регулювання сидіння водія по висоті  
Кермове колесо / кермова колонкабаллов: 3  
 електрогідравлічний підсилювач рульового керування  
Кондиціонування повітрябаллов: 4  
 кондиціонер  
 датчик температури зовнішнього повітря  
Аудіо / Відеобаллов: 2  
 аудіопідготовка з антеною  
Безпека4
0.2  
подушка безпеки водія  
протиугінний пристрій (імобілайзер)  
Привід / ходова частина33
1.6  
Привідбаллов: 1  
привід передній  
КППбаллов: 6  
КПП механіка  
КПП: кількість передач 5  
Підвіскабаллов: 3  
підвеска передня McPherson  
 підвіска задня напівзалежна торсіонна  
Колесабаллов: 20  
розмір коліс15  
сталеві диски  
повнорозмірне запасне колесо  
Гальмівна системабаллов: 3  
робоче гальмо спереду дискове  
робоче гальмо позаду барабанне  
Розміри та місткість41
2.2  
 кількість дверей4  
кількість місць5  
довжина кузова, мм4252  
ширина кузова, мм1709  
висота кузова, мм1425  
колісна база, мм2606  
об'єм багажника, л460  
дорожній просвіт, мм (макс.)165  

Найти и сравнить похожие автомобили:

Выберите параметры, по которым должно быть сходство:

кількість циліндрівдвигун ряднийдвигун бензиновий
привід переднійКПП механікаповнорозмірне запасне колесо
робоче гальмо спереду дисковеподушка безпеки водіяпротиугінний пристрій (імобілайзер)
склопідйомники електричні для передніх дверейелектропривод дзеркал заднього видупідігрів дзеркал
кондиціонер  

Показать список моделей,
имеющих выбранные параметры

Всі автоновинки 2012 року: від "А" до "Я"

Всі автоновинки 2012 року: від "А" до "Я"

2012-й рік виявився щедрим на новинки. Простежити за ними складно, тому ми вирішили допомогти нашим читачам і зібрали всі новинки разом. Всі бренды від "А" до "Я", вибирайте та дізнавайтеся новини першим

Автомобільні новинки 2012 року

Автомобільні новинки 2012 року

В найближчі 12 місяців будуть представлені численні автомобільні новинки. Вас очікує різноманіття нових агрегатів та зростаюча кількість концептів

У чому переваги дизельного двигуна?

У чому переваги дизельного двигуна?

Зростання цін на пальне, і особливо на дизельне паливо, давно привертає загальну увагу, і навколо дизельних технологій не зникають суперечки. У той самий час прихильники "дизеля" наводять низку аргументів на його користь.

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Різноманіття автомобільного світла

Різноманіття автомобільного світла

Спочатку фари були галогеновими, потім ксеноновими, бі-ксеноновими, а тепер стали світлодіодними. Позбавлене уваги декілька десятиліть,  автомобільне світло останніми роками розвивається швидше, ніж автолюбителі встигають зрозуміти, що відбувається. Ми вирішили прояснити ситуацію та пролити світло на існуючі варіанти.

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією позбавила дизельний двигун від сумнозвісної «турбоями». Ідея, закладена у конструкцію, настільки проста, що могла б спасти на думку навіть школяреві...

Паливна система Common Rail

Паливна система Common Rail

Сучасний дизельний двигун став дуже економічним, тяговитим та динамічним. Це стало можливим завдяки прямому впорскуванню з електронним управлінням. Деякі знання про те, як працює ця система, допоможуть Вам уникнути неприємностей із двигуном.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта